Coronavirus en Volante evenementen

UPDATE 2 SEPTEMBER 2020:
Gezien de ontwikkeling van de situatie rond het coronavirus en de daarmee samenhangende beperkende maatregelen, heeft het bestuur van Volante besloten verder alle geplande evenementen in 2020 te annuleren.
Zie ook: https://alumniverenigingvolante.nl/volante-evenementen-2020-geannuleerd/

ALV en masterclass H2 op 21 maart a.s.
Gezien de aangescherpte maatregelen om mogelijke verspreiding van het coronavirus te voorkomen heeft Volante besloten om de ALV en masterclass H2 op 21 maart a.s. op te schorten.
Dit is een grote tegenvaller voor alle leden en partijen die aan de organisatie van dit evenement hebben meegewerkt.
We hopen dat zodra de maatregelen worden versoepeld, Volante de blauwdruk voor het geplande evenement kan hergebruiken op een nieuwe nader te bepalen datum. En dat we dan weer mogen rekenen op jullie aanwezigheid.

Volante Rally op 4 april a.s.
Gezien de aangescherpte maatregelen om de verdere verspreiding van het coronavirus te voorkomen, heeft Volante besloten dat het niet mogelijk is om de Volante Rally op 4 april a.s. door te laten gaan. De risico’s voor de gezondheid van onze deelnemers, de vrijwilligers en personeel van start/finishlocatie zijn te groot.

Er is inmiddels een nieuwe datum gekozen voor het evenement. De Volante Rally zal worden verreden op zaterdag 3 oktober 2020.
Alle deelnemers zijn geïnformeerd. Kijk hier voor meer informatie over het evenement!

De route en het programma blijven ongewijzigd. Zet dus allemaal de nieuwe datum in de agenda!
We zullen de inschrijving via de website ook weer openstellen, zodat iedereen die in april niet kon meedoen nu alsnog zou kunnen deelnemen in oktober.

Mocht je op zaterdag 3 oktober niet kunnen, neem dan even contact met ons op. Wij zullen er dan voor zorgen dat je van de deelnemerslijst gehaald wordt en dat je inschrijvingsgeld teruggestort wordt. Uiteraard hopen we dat zoveel mogelijk deelnemers gewoon kunnen meedoen in oktober. We houden jullie op de hoogte.

Volante Motortoertocht op 9 mei a.s.
Gezien de aangescherpte maatregelen om de verdere verspreiding van het coronavirus te voorkomen, heeft Volante besloten dat het niet mogelijk is om de Volante Motortoertocht op 9 mei a.s. door te laten gaan. Dit ook in overleg met de instructeur die ons tijdens de rit zou begeleiden.

Doordat meerdere evenementen inmiddels verschoven zijn naar een later moment in het jaar, hebben we de conclusie getrokken dat het annuleren van het evenement op dit moment voor alle betrokkenen beter is dan uitstellen.

We zullen uiteraard volgend jaar wel weer gewoon een tocht organiseren, dus jullie houden hem tegoed.

We stellen voor om de reeds betaalde inschrijfgelden aan jullie terug te storten. Dit zal in de komende dagen gebeuren via het Mollie-betaalsysteem wat we als vereniging gebruiken.

Vragen?
Mocht je naar aanleiding van dit bericht vragen hebben, neem dan contact op met Volante via het contactformulier. Ook te vinden bovenaan deze pagina.

Vriendelijke groet,
Bestuur Alumnivereniging Volante