Volante Motortoertocht 2020

UPDATE 2 SEPTEMBER 2020:
Gezien de ontwikkeling van de situatie rond het coronavirus en de daarmee samenhangende beperkende maatregelen, heeft het bestuur van Volante besloten verder alle geplande evenementen in 2020 te annuleren.
Zie ook: https://alumniverenigingvolante.nl/volante-evenementen-2020-geannuleerd/

Hallo Volante-Motorrijders,
Wat een geslaagde rit was het in 2019! Fantastisch weer, een gezellige groep rijders en, als nieuw element, de begeleiding van een erkend instructeur voor de tips & trics.

Dit smaakte naar meer en daarom zullen we dit jaar volgens hetzelfde recept weer een Volante Motortoertocht uitzetten. Dit jaar zal deze plaatsvinden op zaterdag 9 mei 2020.

We hebben dezelfde instructeur bereid gevonden om ons ook dit jaar weer te begeleiden in het rijden van een mooie route en daarnaast ook onze rijkunsten verder doen stijgen.

Ten opzichte van vorige editie hebben we nu ook de mogelijkheid om een certificaat van deelname te kunnen uitreiken. Wat is hier de meerwaarde van? Wel, er zijn verzekeraars die een korting op de premie geven, indien er een training ter bevordering van de rijvaardigheid is gevolgd. Niet iedere verzekeraar heeft dit gegeven in de voorwaarden staan, echter is het mooi meegenomen voor degenen die hier gebruik van kunnen maken.

De grote van de groep is ook dit jaar weer 12 personen. In dit geval zullen we gebruik maken van 2 instructeurs. In verband met planning van deze instructeurs willen we dan ook vóór 16 maart 2020 weten of je mee wilt rijden.

Opgeven kan via het aanmeldformulier en na het overmaken van het inschrijfgeld van €50 per persoon is je aanmelding definitief. In dit bedrag zit, naast begeleiding bij het rijden, ook de koffie bij de start, de lunch en een drankje bij aankomst.

We zullen dit jaar centraal in het land gaan rijden. Exacte locaties zullen nog volgen. Wij gaan er voor om er weer net zo’n mooie dag van te maken als vorig jaar! Wie wil er dit jaar mee?