Volante Kart Cup 2023

Op zaterdag 16 september is het weer zover, we organiseren dan de Volante Kart Cup 2023 maar nu op het Karting circuit Eefde

De laatste paar jaren hebben we de jaarlijkse Kart Cup een aantal keer moeten uitstellen vanwege de Covid pandemie, maar hij is weer terug! Hopelijk kunnen we er weer een jaarlijks terugkerend evenement van maken.

De Kart Cup is een hele mooie combinatie van onderlinge competitie en gezelligheid onder Automotive Alumni! De organisatie zal z’n best doen om goede hospitality te bieden en daarnaast veel actie, zowel op als naast de baan. Dat lukt het best als we veel aanmeldingen hebben, dus schrijf je in! Misschien ga jij dan wel met de hoofdprijs naar huis.

Het concept volgt het gebruikelijke recept: het gaat hierbij om een 2 uur durende endurance-race tussen teams. Deze teams bestaan uit ten minste 2 en maximaal 4 personen. Aangezien karten fysiek behoorlijk zwaar is heeft het de voorkeur om je team uit 4 personen te laten bestaan.

Per team moet in ieder geval één persoon lid van Volante zijn of 4e jaars student HAN Automotive. Introducees (iedereen die dus geen Volante lid of 4e jaars student HAN Automotive is) betalen € 10,- extra per persoon.

Om de baan te kunnen afhuren voor ons evenement hebben we tenminste 20 teams nodig, maar met de ervaring uit het verleden verwachten we hier geen probleem mee. Om teleurstellingen te voorkomen willen we graag alle inschrijvingen binnen hebben vóór zaterdag 24 juni, zodat we de inschrijving dan definitief kunnen maken.

Het programma ziet eruit als volgt:
11.30 uur: Inloop/ontvangst inclusief de verzorgde lunch
12.30 uur: start Briefing
13.00 uur: Kwalificatietraining
14.00 uur: Volante Kart Cup (2 uurs endurance race)
16:00 uur: Borrel en hapjes
16.30 uur: Prijsuitreiking
18.00 uur: Einde programma

Wil jij het jaarlijkse Kart-evenement van Volante ook dit jaar niet missen?
Schrijf je dan vandaag nog in via het online inschrijfformulier.

Deelname kost 200 euro voor een team bestaande uit Volante leden of 4e jaars HAN Automotive studenten, met dus een toeslag van 10 euro per teamlid dat hieraan niet voldoet.

Dus schrijf je snel in!

Tot ziens op 16 september!

De Volante Kart Cup 2023 wordt mede mogelijk gemaakt door: