CANCELLED: Najaarsevent en ALV bij TEN

Beste Volante leden,

Zoals jullie allemaal weten, staat op woensdag 23 oktober a.s. het Volante najaarsevent en de ALV op het programma.

Gezien het zeer lage aantal aanmeldingen voor het evenement, moeten we jullie helaas meedelen dat het Volante bestuur besloten heeft het evenement te cancelen.

Ondanks meerdere herinneringen en uitingen op LinkedIn en Facebook, is het aantal aanmeldingen op 9 blijven steken. Dit is naar mening van het bestuur een te laag aantal om een dergelijk evenement te organiseren.

We gaan onderzoeken of we het bezoek aan TEN Automotive op een later moment alsnog kunnen inplannen. De ALV zal worden verplaatst naar de 1e helft van 2020. We zullen dan een gecombineerde ALV organiseren voor 2 jaren. Een nieuwe datum en locatie volgt begin volgend jaar via de Volante nieuwsbrief.

De oproep voor de werving van nieuwe bestuursleden blijft onverminderd van kracht. Dus mocht je een rol willen spelen in het Volante bestuur, neem dan contact met ons op!

We vinden het als bestuur jammer dat we een dergelijke beslissing moeten nemen. We gaan ervan uit dat jullie begrip hebben voor de gekozen oplossing.

Mochten er vragen zijn n.a.v. deze mail, neem dan even contact met ons op via het contactformulier.

Vriendelijke groet,
Bestuur Alumnivereniging Volante