Volante Reünie – 16 november 2019

Vraag jij je ook wel eens af hoe het oud studie genoten vergaat en waar ze terecht zijn gekomen?  Lijkt het je leuk om andere autotechnische engineers te spreken? Grijp dan deze kans en schrijf je in voor de Reünie op 16 november 2019!

Tijdens de open dag van de HAN Automotive op 16 november 2019 organiseert Alumnivereniging Volante een Reünie voor haar leden. De open dag biedt de gelegenheid aan Automotive Alumni om een kijkje te nemen in het HAN Automotive gebouw in Arnhem. Hoogtepunt van de Reünie is onze gastspreker en autofanaat Wouter Karssen, bekend van Autoblog.nl. De reünie zal afgesloten worden met een borrel.

Het programma zal er als volgt uitzien:
– 12:30-13:00 uur: Inloop
– 13:00-14:00 uur: Rondleiding HAN Automotive
– 14:00-15:00 uur: Lezing en Q&A Wouter Karssen (Autoblog)
– 15:00 uur: Afsluitende Borrel

De Reünie zal dit keer opengesteld zijn voor Volante-leden uit alle afstudeerjaren. Maar ook alumni HTS Autotechniek/HAN Automotive die nog geen lid zijn, zijn als introducé (1 per lid) welkom.
Neem dus vooral je oud-studiegenoten mee!

We zijn i.v.m. de grootte van de faciliteiten gebonden aan een maximum aantal deelnemers en vol=vol. Dus aarzel niet en schrijf je snel in!

Er zijn nog plaatsen beschikbaar, dus ben je erbij?
Dan willen we je graag vragen om je aan te melden voor 31 oktober 2019 via het online aanmeldformulier.