Volante Motortoertocht 2022

Hallo Volante-Motorrijders,
Wat een geslaagde rit was het in 2019! Fantastisch weer, een gezellige groep rijders en, als nieuw element, de begeleiding van een erkend instructeur voor de tips & trics.

Dit smaakte naar meer en daarom zullen we dit jaar, na 2 jaar uitstel, volgens hetzelfde recept weer een Volante Motortoertocht uitzetten. Dit jaar zal deze plaatsvinden op zaterdag 21 mei 2022.

We hebben dezelfde erkende instructeur bereid gevonden om ons ook dit jaar weer te begeleiden in het rijden van een mooie route en daarnaast onze vaardigheden een beetje bij te schaven.

Ten opzichte van vorige editie hebben we nu ook de mogelijkheid om een certificaat van deelname te kunnen uitreiken. Wat is hier de meerwaarde van? Wel, er zijn verzekeraars die een korting op de premie geven, indien er een training ter bevordering van de rijvaardigheid is gevolgd. Niet iedere verzekeraar heeft dit gegeven in de voorwaarden staan, echter is het mooi meegenomen voor degenen die hier gebruik van kunnen maken.

De maximale grote van de groep is ook dit jaar weer 12 personen. De groep is hierdoor overzichtelijk en iedereen krijgt de aandacht die hij of zij verdient. In dit geval zullen we gebruik maken van 2 instructeurs. In verband met planning van deze instructeurs willen we dan ook vóór 15 maart 2022 weten of je mee wilt rijden.

Opgeven kan via het aanmeldformulier en na het overmaken van het inschrijfgeld van €50 per persoon is je aanmelding definitief. In dit bedrag zit, naast begeleiding bij het rijden, ook de koffie bij de start, de lunch en een drankje bij aankomst.

We zullen dit jaar centraal in het land gaan rijden. Exacte locaties zullen nog volgen. Wij gaan er voor om er weer net zo’n mooie dag van te maken als in 2029! Wie wil er dit jaar mee?