Volante Masterclass H2 en ALV 05-11-2022

Zaterdag 5 november nodigen we onze leden graag uit voor een tweeledige activiteit die gehouden wordt in het HAN H2Lab op Industriepark Kleefse Waard (IPKW). Het betreft de Algemene Ledenvergadering (ALV) en een masterclass waterstof in de voertuigentechniek.

ALV
In de ALV legt het bestuur verantwoording af over het afgelopen jaar en wil men tevens naar de toekomst kijken. Graag hoort men wat er bij de leden leeft en waarin Volante een rol kan spelen door het organiseren van nieuwe activiteiten.
Ook willen we graag nieuwe bestuurs- en commissieleden benoemen. In het bestuur zijn nog open vacatures voor bestuursleden. Naast bestuursleden kunnen leden zich inzetten door als ondersteuner aan te sluiten bij uitvoering en organisatie van Volante activiteiten. Geïnteresseerden in een bestuursfunctie of leden die de club willen ondersteunen kunnen zich melden via het contactformulier.

Masterclass H2
Tijdens de masterclass waterstof in de voertuigtechniek komt een actueel onderwerp aan bod. Brandstofcel-elektrisch aangedreven personenwagens zijn voornamelijk van de merken Hyundai en Toyota al enige tijd leverbaar, maar naast personenwagens zal het aanbod op H2 aangedreven bedrijfswagens en off-highway voertuigen in rap tempo toenemen. Het onderwerp zal daarom door de sprekers in een breed perspectief behandeld worden.

De gastheer, het HAN H2Lab bevindt zich op IPKW in Arnhem, te midden van een aantal gerenommeerde waterstofgerelateerde bedrijven waar een nauwe samenwerking mee is. Het lab is ingericht met infrastructuur die gericht is op het ontwikkelen en testen van waterstofsystemen.

Om een beeld te krijgen van de lab-faciliteiten en de ontwikkelingen en projecten die in het HAN H2Lab op het gebied van waterstof plaatsvinden zal er aansluitend een rondleiding en presentatie plaatsvinden.

Het evenement zal worden afgesloten met een netwerkborrel.

Het programma zal om 11:00u van start gaan en eindigen om 17:00u.
Wij zorgen daarbij uiteraard voor koffie, lunch en borrel. Er zijn geen kosten aan verbonden.

Om de toegang tot IPKW en catering te kunnen organiseren vragen we de leden tijdig in te schrijven (uiterlijk voor 21-10-2022).
Aanmelden voor de ALV en masterclass waterstofauto’s kan via ons online inschrijfformulier.

De agenda voor de ALV en aankondiging kandidaat bestuursleden zal na het sluiten van de inschrijving met de deelnemers worden gedeeld.

Tot ziens op 5 november!