Volante komt leden tegemoet

Volante Voucher 2021

Het COVID-19 virus maakt van 2020 een raar jaar. Waar we normaal gesproken met Volante ieder jaar de vaste gezellige activiteiten in de agenda hebben staan, zal met de kennis van vandaag, het bedrijfsbezoek aan VDL Translift als enige Volante activiteit voor 2020 de archieven in gaan.

Dit is niet volgens de “Volante norm”.
Als tegemoetkoming voor de uitgestelde activiteiten van dit jaar, krijgt ieder Volante lid een Voucher t.w.v. de contributie van 2020 aangeboden, om te kunnen verzilveren voor een willekeurige Volante activiteit in 2021.
We hopen dat we snel (op een veilige manier) de draad weer op kunnen pakken en de beoogde activiteiten met grote aanwezigheid van Volante leden gaan organiseren.

Blijf gezond en tot de volgende activiteit!

Download de voucher hieronder en verzilver deze op één van de komende activiteiten.