Volante Kart Cup – 31 augustus 2019

Zaterdag 31 Augustus is het wederom zover, de Volante Kart Cup 2019 op Circuit Park Berghem.

Het jaarlijks terugkerende evenement wat garant staat voor competitie maar vooral veel gezelligheid onder Automotive Alumni!

Volante Kart Cup 2019

We hopen weer op veel aanmeldingen. Gezelligheid, goede hospitality en veel actie op en naast de baan gegarandeerd! Ga jij dit jaar met de titel aan de haal?

Het wordt weer een 2-uurs enduro-race.
Een team moet uit minimaal 2 en mag uit maximaal 4 deelnemers bestaan waarvan minimaal 1 deelnemer Volante lid of een 4e-jaars HAN Automotive student is. Het is toegestaan om introducés mee te nemen die betalen 10 euro extra. Er is een minimum van 2 deelnemers in een team maar gezien de fysieke belasting gaat de voorkeur uit naar teams van 4 personen.

We hebben minimaal 20 teams nodig, maar we verwachten dat dit net als de voorgaande jaren geen probleem gaat worden. Graag, indien mogelijk, wel voor begin juli inschrijven zodat we de reservering tijdig definitief kunnen maken!

Deelname kost 200 euro voor een team bestaande uit Volante leden, met dus een toeslag van 10 euro per teamlid dat geen lid van Volante is.

Programma:
12.00 – 12:30 uur: Ontvangst in à la Kart Café en omkleden
13.00 uur: Briefing
13.30 uur: Teampresentatie + foto
13.45 uur: Kwalificatietraining (15 min)
14.00 uur: Volante Kart Cup (2 uurs enduro race)
16:00 uur: Borrel en hapjes
16.30 uur: Prijsuitreiking
18.00 uur: Einde programma

Wil jij het jaarlijkse Kart-evenement van Volante ook dit jaar niet missen?
Schrijf je dan vandaag nog in via het online inschrijfformulier.

Er zijn nog plekken beschikbaar, dus schrijf je snel in!

Tot ziens op 31 augustus!

De Volante Kart Cup 2019 wordt mede mogelijk gemaakt door:

Uitslag Poll niewsbrief 25 maart j.l.

In de Volante nieuwsbrief van 25 maart j.l. hebben we een Poll uitgezet om te peilen welke voorkeur er bestaat voor het moment van de Kart Cup, doordeweeks of zoals het altijd is geweest op zaterdag
De uitslag van de Poll is hieronder te zien:

Uitslag Poll Volante Kart Cup

Op basis van deze uitslag heeft het bestuur van Volante besloten om ook dit jaar te kiezen voor organisatie van de Kart Cup op een zaterdag. We hebben hiervoor zaterdag 31 augustus 2019 in de agenda gezet.