Volante Kart Cup 2024

Op zaterdag 25 mei aanstaande, vóór de zomer dus, organiseren we weer de Volante Kart Cup 2024. Ditmaal vindt deze plaats op het Kartcentrum Lelystad, een prachtige buitenbaan waar het volop genieten wordt! Zie https://www.kartcentrumlelystad.nl voor meer informatie en het huisreglement.

Zoals we ook afgelopen jaar konden ervaren is de Kart Cup een gezellig evenement waar ook een behoorlijke dosis competitie te bespeuren valt. Vanuit de organisatie zullen we in ieder geval weer ons best doen om er een memorabel evenement van te maken waarbij ook de inwendige mens goed zal worden verzorgd. Omdat we dit jaar 15 jaar bestaan zullen we ook extra uitpakken, dus mis het niet!
We hebben meer plekken beschikbaar dan vorig jaar omdat we niemand willen teleurstellen, maar wees er op tijd bij om je in te schrijven.

Aan het concept hebben we verder niet veel gesleuteld want de reacties waren vorig jaar heel positief.

Het is een 2 uur durende endurance-race tussen teams. Deze teams bestaan uit tenminste 2 en maximaal 4 personen.
Aangezien karten fysiek behoorlijk zwaar is heeft het de voorkeur om je team uit 4 personen te laten bestaan.
Per team moet in ieder geval één persoon lid van Volante zijn of 4e jaars student HAN Automotive. Introducees die geen Volante lid of 4e jaars student HAN Automotive zijn betalen € 10,- extra per persoon.
Let op; anders dan voorgaande jaren is de minimale leeftijd van elke deelnemer 16 jaar.

Om de baan te kunnen afhuren voor ons evenement hebben we tenminste 20 teams nodig, maar met de ervaring uit het verleden verwachten we hier geen probleem mee. We willen graag alle inschrijvingen binnen hebben vóór zaterdag 27 april (Koningsdag) en maken dan de inschrijving definitief.

Het programma ziet eruit als volgt:
11.30 uur: Inloop/ontvangst inclusief de verzorgde lunch
12.30 uur: start Briefing
13.00 uur: Kwalificatietraining
14.00 uur: Volante Kart Cup (2 uurs endurance race)
16:00 uur: Borrel en hapjes
16.30 uur: Prijsuitreiking
18.00 uur: Einde programma

Wil jij het jaarlijkse Kart-evenement van Volante ook dit jaar niet missen?
Schrijf je dan vandaag nog in via het online inschrijfformulier.

Deelname kost 200 euro voor een team bestaande uit Volante leden of 4e jaars HAN Automotive studenten, met dus een toeslag van 10 euro per teamlid dat hieraan niet voldoet.

Dus schrijf je snel in, we zien je graag op 25 mei!

De Volante Kart Cup 2024 wordt mede mogelijk gemaakt door: