Volante Donkervoort Factory Tour 16-1-2021

Volante Donkervoort Factory Tour 16-1-2021 verplaats naar 24-07-2021 02-10-2021

LET OP!! DE DATUM IS I.V.M. CORONA VERSCHOVEN NAAR 02-10-2021

Tijdens de Donkervoort Factory Tour biedt Donkervoort u een exclusieve blik achter de schermen. Beleef een bijzondere middag bij Donkervoort Automobielen en ontdek hoe één van de snelste sportwagens ter wereld met de hand wordt gebouwd! U wordt begeleid door echte Donkervoort insiders; dichterbij de essentie van onze sportwagenbouw kunt u dus bijna niet komen!

Het programma
Donkervoort Factory Tours beginnen om 10.00 uur in de showroom met een verzorgde, uitgebreide koffietafel, inclusief thee en sap. Om 10.30 uur gevolgd door het welkomstwoord met de introductie en een korte historie van Donkervoort. Om 10.45 uur gaat de Factory Tour van start.

Bron: donkervoort.com

De rondleiding
Tijdens de rondleiding door onze fabriek doorloopt u het gehele productieproces van de D8 GTO-JD70, van begin tot eind. Alle specifieke aspecten van de bouw van deze Donkervoort komen aan de orde. Zo ziet u hoe het chassis gelast en vervolgens (zeer minimaal) beplaat wordt en brengt u een bezoek aan de ontwikkelings- en composietafdeling, verantwoordelijk voor de fabricage van de lichtste en sterkste auto-onderdelen ter wereld. Bij de assemblagelijn is te zien hoe een complete auto naar wens van de klant wordt opgebouwd en uiteindelijk voor aflevering gereed wordt gemaakt. Een extra bijzondere belevenis, omdat de fabriek normaliter niet voor publiek toegankelijk is!

Borrel
Rond 12.00 uur bent u weer terug in de showroom, waar tussen de auto’s een hapje en een drankje voor u klaar staan. Dan is er ook gelegenheid om met het Donkervoort team na te praten. Vanzelfsprekend verlaat u de fabriek niet met lege handen; bij het afscheid ontvangt u een Donkervoort goodie bag.

Tour Tickets
Een Factory Tour Ticket geeft recht op toegang voor één persoon.
Volante leden betalen voor deze ticket €50,- per persoon.
Niet leden kunnen zich ook aanmelden, maar zij betalen €89,- per persoon.

Aanmelden voor de Volante Donkervoort Factory Tour kan vanaf nu via ons online aanmeldformulier.
Wees er snel bij, want we hebben maar 20 plaatsen beschikbaar.

Donkervoort en COVID-19
Uiteraard wordt er tijdens dit gewerkt volgens de geldende RIVM richtlijnen m.b.t. het COVID-19 virus.
Kijk voor meer informatie op de site van Donkervoort of de eventpagina van Donkervoort.

Tot ziens op 2 oktober!