Volante bezoek Spierings Mobile Cranes 13-11-2024

Beste Volante leden,

Zoals al in een eerdere nieuwsbrief werd aangekondigd hebben we weer een interessant bedrijfsbezoek samengesteld, waar we meegenomen worden in de wereld van de mobiele kranen van Spierings Mobile Cranes in Oss. Dit bedrijf werd in 1987 opgericht en startte met de ontwikkeling van mobiele torenkranen. Deze namen de plaats in van de statische telescoopkranen die eerder veel werden gebruikt.

De ontwikkeling van dergelijke kranen is nog steeds in volle gang met inmiddels emissieloze aandrijving en een radius van 60 meter.

We trappen om 17:00 uur af met een kopje soep en broodjes. Hierna volgt een presentatie van het bedrijf, waar op allerlei technische en commerciële aspecten wordt ingegaan en uiteraard ook de nodige ruimte is voor vragen.

Na de presentatie gaan we de fabriek in voor een rondleiding, zodat we in de praktijk kunnen zien hoe de productie in diverse stadia verloopt.

Na terugkomst in de bedrijfsruimte vatten we een en ander nog samen en houden we een netwerkborrel, zodat we met elkaar kunnen napraten.

Het programma in het kort:
– 17:00u: start met soep en broodjes
– 17:15u : presentatie en behandeling vragen
– 18:00u: rondleiding door de fabriek
– 18:45u: wrap up en start netwerkborrel
– 20:30u: einde programma

Het aantal deelnemers is gemaximeerd op 30 personen, dus is het zaak om je snel aan te melden.

Inschrijving is op de gebruikelijke wijze mogelijk via het aanmeldformulier via deze link.

Het adres is:
Spierings Mobile Cranes