Volante bezoek Metropole Druten en ALV 07-10-2023

Beste Volante leden,

Graag nodigen wij u allen uit om een bezoek te brengen aan Metropole in Druten op zaterdag 7 oktober en ook deel te nemen aan onze Algemene Ledenvergadering. Wij leggen dan verantwoording af en gaan graag in gesprek om mede koers te bepalen.

Metropole Druten is ‘the place to be’ voor gepassioneerde liefhebbers van klassieke & exclusieve auto’s, vrachtauto’s en motoren. In een prachtige natuuromgeving aan het water, is in 3 hallen een brede collectie motoren, vrachtwagens, oldtimers, youngtimers en newtimers ondergebracht. Metropole Druten presenteert niet alleen deze bijzondere automobielen met hun eigen verhaal, maar ook een fantastische ambiance. Naast een rondleiding zullen we ook de algemene ledenvergadering houden en natuurlijk tijd reserveren om te netwerken en gezellig bij te kletsen.

TIJDLOCATIE
Start 11:30 uur
Einde 17:00 uur
Meubellaan 1 / Via Enzo Ferrari
6651KV Druten

Schrijf je in via deze link.

Graag tot zaterdag 7 oktober.

AGENDA Algemene leden vergadering

1. Opening
  2. Bezetting huidig bestuur
  3. Terugblik activiteiten
  4. PR & AC Commissie
  5. Ledenbestand
  6. Financiën
  7. Kascontrolecommissie
  8. Onze leden aan zet
  9. Rondvraag
  10. Sluiting

Tijdens de ALV zal er een nieuwe secretaris gekozen worden. We nodigen de leden uit om zich kandidaat te stellen voor deze bestuursfunctie.
Wil je meer weten of je aanmelden, neem dan even contact op met het bestuur via ons contactformulier.