Verslag Volante Car Challenge 2023

De 12de Car Challenge was weer een geslaagd evenement.
Dit jaar waren we te gast bij Van Eck trailers in Beesd waar zowel de start als finish zich bevond.

Na een warm welkom door Rene Oome ging om 9:30 de briefing van start. Paul van Rally Support had weer zijn best gedaan om een uitdagende route uit te zetten in de regio west Betuwe.

Dit jaar was er een nieuw element aan de Challenge toegevoegd; het zogeheten “bol-pijl-kwartet”. De deelnemers kregen tijdens de rit een enveloppe uitgereikt met kaartjes die door elkaar waren gehusseld. Hierop stonden afbeeldingen van situaties en afstanden. Het was aan de deelnemers om uit te vissen welke situatie als eerste gereden moest worden en als dit goed werd gedaan kwamen ze bij de finish van dat traject op de juiste locatie terecht. Bij een groot aantal was dit gelukt, andere moesten toch even de navigatie gebruiken om naar het volgende check punt te komen. Veel blije gezichten en prachtige bolides waren de gehele route te zien. Hieronder een impressie!

Dankzij goedwerkende QR codes was de puntentelling snel beschikbaar en wat zat het dit jaar dicht bij elkaar. Alle deelnemers hebben inmiddels per mail hun persoonlijke uitslag ontvangen.
Dit was de top 3:

De aanmoedigingsprijs ging naar een bijzondere Volkswagen 147 Kleinlieferwagen en de Car of the Day prijs naar een prachtige Jaguar E-type coupe.

Na de prijs uitreiking was er nog tijd voor een netwerkborrel om lekker na te praten. We sloten de dag af met een volledig verzorgde bbq. Onze dank gaat nogmaals uit naar iedereen die zijn steentje heeft bijgedragen voor dit evenement en natuurlijk ook alle deelnemers.

Graag tot de volgende Car Challenge in 2024.

Foto’s van de dag kun je hieronder bekijken:

Foto’s Volante Car Challenge 2023

De Volante Car Challenge 2023 werd mede mogelijk gemaakt door: