Verslag Volante bezoek Terberg Benschop

Volante sluit bedrijfsbezoeken in 2017 af bij Terberg Special Vehicles in Benschop

Op 21 november jl. was Volante te gast bij Terberg Special Vehicles in Benschop. In het sfeervolle dorpshuis van Benschop, op een steenworp afstand van Terberg gelegen, hoorden zo’n 35 Volante leden en ongeveer 15 studenten uit diverse minoren van HAN Automotive na een warm welkom van directeur Rob van Hove van diverse sprekers de laatste ontwikkelingen op het gebied van autonoom rijden.

Volante bezoek Terberg Benschop

De tijd staat ook bij Terberg Special Vehicles niet stil en de terreintrekker met elektrische aandrijving wordt momenteel gereed gemaakt voor autonoom rijden. De eerste prototypes rijden reeds op een afgesloten terrein in de buurt van Benschop.

Na de eerste van twee lezingen, was het tijd voor de rondleiding over het terrein en door productiefaci-liteiten van Terberg. Over enkele maanden is het volledig geautomatiseerd logistiek centrum gereed en is Terberg weer volledig klaar voor de toekomst.

Na de tweede presentatie werd het bezoek afgesloten met een netwerkdiner, waarbij de inwendige mens werkelijk niets te kort kwam.

Een paar foto’s van het bezoek aan Terberg Benschop