Verslag Reünie 22 september 2014

Bij Volante, de alumnivereniging voor afgestudeerde HTS-Autotechniek, bestond al enige tijd het plan om afgestudeerden van bepaalde afstudeerjaren de kans te bieden elkaar bij de opleiding te ontmoeten. Dat daar bij afgestudeerden behoefte aan is bleek namelijk uit de enquêtes die we in het verleden gehouden hebben.

Maandag 22 september 2014 was het dan zo ver de eerste zogenaamde jaarreünie vond plaats. Zo’n 50 afgestudeerden die het diploma in 1987, -88, -89, 1997, -98, -99, 2007, -08 en -09 gehaald hebben de reis naar Arnhem gemaakt.

Het programma bestond uit:

• Inloop
  • Maaltijd
  • Presentatie over HAN, HAN Automotive, Volante plus onderzoek en projecten in samenwerking met bedrijven
  • Rondleiding laboratoria met nadruk op Elektrische voertuigen en waterstoftoepassingen
  • Netwerkborrel

Oude vriendschappen werden hersteld, ervaringen gedeeld en er werden vele kaartjes uitgewisseld om de eerste stappen naar new business te ontwikkelen.

Al met al een zeer geslaagde avond waar er nog meer van zullen volgen.

Reactie van een deelnemer:
“Gisteren ben ik bij de Volante bijeenkomst geweest. Goed geregeld, eten en drinken was prima. De onderwerpen die besproken werden waren interessant. Goede sfeer.”