Verslag Reünie 1990-1996

Tijdens de open dag van HAN Automotive op 19 maart 2016 organiseerde Volante een jaarreünie voor de afgestudeerden van de diplomajaren 1990 t/m 1996. De laatste lichtingen uit Apeldoorn.

Reunie 19 maart 2016

Een vijftigtal afgestudeerden uit genoemde lichtingen en oud-docent de heer Schutte namen de moeite om naar Arnhem te komen.

Na de ontvangst werd de aanwezigen geïnformeerd over de activiteiten van alumnivereniging Volante en gaf de afdelingscoördinator Annemiek Delissen een presentatie over HAN Automotive en de onderwijsvernieuwing waar de opleiding middenin zit. Hier werd duidelijk dat er wel het een en ander veranderd is. Waar vroeger de eerste presentatie gegeven werd bij het afstuderen hebben de zogenaamde professional skills op dit moment een heel andere plaats in de opleiding.

Na de presentaties warden de aanwezigen over vier groepen verdeeld rondgeleid door studenten. Het geplande uur bleek toch wel wat kort te zijn. De interesse voor de studententeams, laboratoria en projecten was erg groot. Veel afgestudeerden kwamen wat later dan gepland in lokaal 99 voor het netwerken en de borrel. Ook daar was het nog lang gezellig.

Het was een geslaagde bijeenkomst die mogelijk in 2017 vervolg krijgt met een grootse happening omdat het 75 jaar geleden is dat de opleiding Autotechniek in 1942 gestart werd in Apeldoorn.

Je kunt de foto’s hieronder bekijken en ook in ons Facebook fotoalbum.

Foto’s Reünie 1990-1996