Verslag ALV en najaarsevent Saker

Op 12 oktober 2013 verzamelden een groot aantal leden bij Saker Sportscars in Etten-Leur voor het Volante najaarsevent.

Najaarsevent Saker 2013

12 oktober heeft Volante haar jaarvergadering gekoppeld aan een bedrijfsbezoek bij Saker in Etten-Leur. Zoals bij alle bijeenkomsten van Volante staat netwerken hoog in het vaandel en met de grote opkomst vond men elkaar snel. De ambiance en gastvrijheid van Saker gaf daar ook volop gelegenheid voor. Na een goed verzorgde lunch startte het programma.

Voor een volle zaal opende Reinier Regter voor het laatst de vergadering en werd verslag gedaan van het afgelopen jaar. Hoogtepunten van het afgelopen jaar en plannen voor het komende jaar zijn gepresenteerd. Voor voorzitter Reinier Regter en secretaris Hans Vosbeek viel toen het doek. Na een bestuursperiode van elk 5 jaar was aftreden statutair noodzakelijk. Unaniem werden de nieuwe voor-zitter Roel Mangnus en secretaris Sijmen Tielen gekozen. Reinier en Hans zijn oprecht met bloemen en drank bedankt voor alle inspanningen die zij de afgelopen jaren hebben geleverd. Zij zijn een belangrijke drijfveer geweest voor het succes van de Alumnivereniging tot op heden! Roel Mangnus kon de vergadering sluiten, wij wensen hem en Sijmen veel succes in de komende jaren.
De notulen van de vergadering zijn hieronder te lezen:

Na de vergadering heeft Gerrit Meijer een presentatie gegeven over het ontstaan en de huidige activiteiten van Saker. Racen betaalbaar maken voor een breed publiek. Veel zelf doen, prachtige kwaliteit, grote betrouwbaarheid en ongelofelijk veel plezier! Alles werd bekeken, zelfs enkele senioren vouwden zich in een Saker om te ervaren hoe de zitpositie is. Er zijn zelfs afspraken gemaakt voor een proefrit. Binnenkort een Alumnus in een Saker?

Dat netwerken belangrijk is voor alumni bleek uit de bijzonder geanimeerde borrel. Jaargenoten vonden elkaar, oud en jong deelde ervaringen en vacatures en ambities werden uitgewisseld. We danken Saker voor de prachtige gelegenheid om het bedrijf van binnen uit te bekijken. Het was weer een mooie dag!

Foto’s van de dag zijn hieronder te bekijken.

Foto’s ALV en najaarsevent Saker