Verslag ALV en bezoek V.S.E.

Op zaterdag 29 september 2018 combineerde Volante haar ALV met een bezoek aan V.S.E.

Volante ALV en bezoek V.S.E.

We werden zeer hartelijk welkom geheten bij VSE en genoten van een geweldige lunch met soepen, luxe broodjes en een assortiment aan drankjes daarbij.

Na de lunch hield Volante eerst de jaarvergadering waarin het bestuur verantwoording afgelegd heeft over het afgelopen jaar. Naast de voorzitter kwamen de bestuursleden die betrokken waren bij de PR en activiteiten aan het woord en gaf de penningmeester informatie over de financiƫle perikelen van onze gezonde vereniging. Erik van Walsum wordt de nieuwe bestuurder die verantwoordelijk wordt voor de PR&ACT commissie.

Na afsluiting van de ALV namen de vertegenwoordigers van VSE het woord. Allereerst werden de ontwikkelingen op het gebied van veer- en stuursystemen vanaf 1985 uitgelegd waarbij men momenteel gebruik maakt van de modernste technieken. Het bedrijf zet hierbij veel HBO-geschoolden uit de richtingen Automotive en Embedded Systyems in. Een relatief groot deel van de omzet wordt besteed een ontwikkeling van nieuwe technieken en producten waarbij ook veelvuldig stagiairs en afstudeerders van HAN Automotive ingezet worden.

Na de presentatie kregen we een zeer uitgebreide rondleiding door het bedrijf. We bezochten de afdelingen cilinders, elektronica, sensoren en de testafdeling waarbij we nog meer inzicht kregen in het productenpalet.

Na afloop genoten we nog van een borrel waarna iedereen voldaan huiswaarts keerde.

VSE hartelijk dank voor jullie gastvrijheid!

Presentatie en notulen van de ALV

Foto’s ALV bij V.S.E.