Vacature secretaris Volante

Voor onze mooie alumnivereniging zijn wij op zoek naar een nieuwe secretaris.
De secretaris werkt nauw samen met de voorzitter en penningmeester van het bestuur. De secretaris stelt in overleg met de voorzitter de agenda op voor de (6 wekelijkse) bestuursvergaderingen en de (jaarlijkse) Algemene Leden Vergadering. Je stelt duidelijke en beknopte verslagen en actielijsten op en verzorgt opvolging en archief.

De secretaris beantwoord binnenkomende post/mail en/of zorgt ervoor dat alles bij de juiste mensen terecht komt. Verder legt de secretaris bestuurs- en verenigingsafspraken vast. Nieuwe ideeën, algemene vragen, tips en klachten komen bij de secretaris binnen.
De secretaris maakt deel uit van het bestuur en heeft volop de gelegenheid tot inbreng in alle mooie evenementen en bedrijfsbezoeken die we organiseren voor onze leden.

Het tijdsbeslag bedraagt ca 2uur per week. De kandidaat heeft een afgeronde opleiding HTS autotechniek of HAN Automotive.

Heb je vragen of interesse over deze bestuursfunctie of wellicht een andere rol binnen het bestuur, stuur dan een bericht via het contactformulier en dan nemen we contact met je op.