Terberg verenigingssponsor Volante

Voor 2018 zijn de Terberg Groep en Volante een samenwerking overeengekomen. Er wordt samen opgetrokken waarbij Terberg bijdraagt in de organisatiekosten van een aantal Volante evenementen en Volante zorgt voor zichtbaarheid van Terberg in haar uitingen o.a. met links naar vacatures van Terberg. Het eerste evenement waaraan de naam van Terberg gekoppeld is is de Terberg Volante Rally 2018 -Eifel Special. De Volante rally die i.v.m. het tienjarig bestaan van Volante een speciale uitvoering had gedurende twee dagen en zich grotendeels afspeelde in de Eifel

Terberg Benschop sponsor Volante

De samenwerking ging eind 2017 al van start met een bedrijfsbezoek aan Terberg Benschop waarbij naast leden van Volante ook studenten uit de laatste fase van de opleiding Automotive aanwezig waren. Een wederzijds gewaardeerd evenment dat de start is geworden van de nu contractueel vastgelegde samenwerking.

Terberg is in Benschop opgericht in 1869 en is nog steeds volledig in handen van de familie. Terberg Group bevat nu een aantal werkmaatschappijen die verschillende delen van de voertuig-gerelateerde markt bedienen. De groep richt zich op speciale voertuigen, voertuigmodificaties, meeneem vorkheftrucks, lease en afvalverwerkende machines. totaal kent men 28 werkmaatschappijen in 11 landen.

Net als veel technische bedrijven heeft de Terberg Groep het momenteel lastig met het aantrekken van voldoende gekwalificeerd personeel. De opleiding HTS-Autotecniek / HAN Automotive heeft al veel van de Terbereg medewerkers voortgebracht. Er zijn voortdurend mogelijkheden voor zowel constructeur-beproevers als technisch-commercieel opgeleide ingenieurs. Meer informatie over vacatures en voor een open sollicitatie kun je vinden op de site “Werken bij de Terberg Groep