Hoe blijven we met elkaar in contact?

Hadden we 21 maart 2020 onze algemene ledenvergadering in combinatie met een interessante masterclass over waterstof in de automotive op die gave locatie IPKW in Arnhem gepland, viel dat door de virusperikelen in duigen. “Nou ja, dan verschuiven we het programma naar het najaar”… Helaas, ook het afgelopen najaar nog altijd virusperikelen. En ook nu, een jaar na dato, is het nog steeds niet mogelijk en ook niet verstandig om op de gebruikelijke manier evenementen te organiseren.

Maar, de algemene ledenvergadering op 21 maart in 2020 was al een uitgestelde ledenvergadering van najaar 2019. Aanvankelijk zouden we namelijk bij TEN automotive de ledenvergadering houden, maar gezien het beperkte animo is dit evenement toen gecanceld. De laatste algemene ledenvergadering was op 29 september 2018 bij VSE in Veenendaal en was ter afronding van 2017.
Dit betekent dat we nog een inhaalslag moeten maken met betrekking tot de algemene ledenvergadering voor 2018, 2019 en inmiddels ook 2020, dat wordt een druk programma.

De blauwdruk voor het programma masterclass waterstof op het IPKW ligt er en zodra de situatie het toelaat gaan we een datum plannen.

Vanuit het bestuur bestaat de behoefte om in ieder geval de jaargangen 2018, 2019 en 2020 af te sluiten. We horen daarom ook graag van jullie hoe we met elkaar in contact kunnen blijven? Zien we een algemene ledenvergadering via TEAMS zitten als reële optie, of moeten we ook met Volante nog even in “lockdown” blijven totdat we op de gebruikelijke wijze weer evenementen kunnen organiseren? Heb je een idee of opmerking, laat het ons a.u.b. weten via een mailtje naar het bekende mailadres of via het contactformulier op deze site.