Volante Reünie – 19 november 2022

Na de gezellige reünie van 2019 was de afspraak dat we dit jaarlijks zouden herhalen. Dat is door omstandigheden niet gelukt, maar het is nooit te laat ergens op terug te komen. Vandaar dat we op zaterdagmiddag 19 november de 2e editie van de reünie in lokaal 99 op de HAN campus organiseren.

Tijdens de open dag van de HAN Engineering en Automotive op 19 november 2022 organiseert Alumnivereniging Volante een Reünie voor haar leden. De open dag biedt de gelegenheid aan Automotive Alumni om een kijkje te nemen in het onlangs verbouwde HAN Engineering en Automotive gebouw aan de Ruitenberglaan 29. Tijdens de reünie zal HAN een presentatie geven m.b.t. de master opleidingen die worden aangeboden en daarnaast hebben we Patrick Heuts te gast.
Dhr. Heuts is R&D Director bij Ebusco en al vanaf dag 1 nauw betrokken bij het avontuur van Ebusco. Hij gaat ons meenemen in hoe Ebusco is ontstaan, waar zij vandaag de dag staan en waar het in de toekomst naartoe zal gaan.  De reünie zal afgesloten worden met een borrel.

Het programma zal er als volgt uitzien:
– 12:30-13:00 uur: Inloop
– 13:00-14:00 uur: Rondleiding HAN Engineering en Automotive
– 14:00-14:30 uur: Presentatie HAN Master Studies
– 14:30-15:00 uur: Presentatie Patrick Heuts, Ebusco
– 15:00 uur: Afsluitende Borrel

De Reünie zal dit keer opengesteld zijn voor Volante-leden uit alle afstudeerjaren. Maar ook alumni HTS Autotechniek/HAN Automotive die nog geen lid zijn, zijn als introducé (1 per lid) welkom.
Neem dus vooral je oud-studiegenoten mee!
We zijn i.v.m. de grootte van de faciliteiten gebonden aan een maximum aantal deelnemers.

Er zijn nog plaatsen beschikbaar, dus ben je erbij?
Dan willen we je graag vragen om je voor 5 november aan te melden via het online aanmeldformulier.